Sonntag, 30. August 2009

Project Tuesday : Treat Box

This week there is a challenge on Project Tuesday making a trat box.
I've done for a very lovely person who has helped me a lot.
As it is Sunday the trat box isn't filled yet.

Diese Woche soll bei Project Tuesday eine sogenannte Treat Box gemacht werden, also eine kleine Box, die mit Süßis gefüllt wird.
Ich habe diese für eine ganz liebe Person gemacht, die mir unlängst geholfen hat.
Da es Sonntag ist und ich nichts passendes als Füllung zu Hause habe ist diese hier noch nciht befüllt.



Kommentare:

Jennifer Meyer hat gesagt…

Stunning box Sunny, I LOVE the elegant design!

Thanks for stopping by and playing along with Stamps and Smiles - Project Tuesday! Hugs, Jennifer :)

Mrs B hat gesagt…

Oh, I love your box! Great job on the project this week! thanks for playing along with us at Stamps and Smiles Project Tuesday!
CindyB

My Little Space hat gesagt…

Gorgeous box Sunny, really love your design.

Mandy