Freitag, 31. Oktober 2008

Penny Black Saturday Challenge - 20

Today is Halloween which is gaining more and more interest in Germany, too.
So this week's challenge on Penny Black Saturday Challenge means - Bump In The Night - Halloween.
This card is also an application for a DT member job on this blog, so if you're interested in my workouts be so kind and tell me, I would be very pleased to be a DT member and share my cards to you all every week.

Heute ist Halloween, ein Fest, das immer mehr Anhänger auch hier in Deutschalnd findet.
Deswegen ist die Challenge diese Woche bei der Penny Black Saturday Challenge HALLOWEEN.
Außerdem sol diese Karte eine Art Bewerbung um einen Job im Design Team sein, ich würde mich sehr freuen, ein DT Mitglied zu werden.
Also, falls ihr Interesse habt, jede Woche eine Karte von mir für die Challenges zu sehen, ich würde mich sehr freuen.

1 Kommentar:

Beth hat gesagt…

Wonderful card, I love the images you've used! Thanks for joining in this week! xx